Schoonmaakmiddel.. of toch niet?

In januari ontving ik op een event van Mr Goodiebag een wel heel bijzonder pakje. Ik had in mijn ooghoek de stand al wel zien staan, maar het leek ontzettend veel op een schoonmaakmiddel en ik kwam er voor de beauty producten. Natuurlijk had ik moeten weten dat er echt geen schoonmaakmiddel op een beauty event zou staan, maar ja. Wat zou jij denken als je bovenstaande fles ziet staan ergens? Het is net Glassex en dat staat al in ons keukenkastje. 

Alledaags of een luxeproduct?

Al vrij snel kwam ik erachter dat het helemaal geen schoonmaakmiddel is, maar het nieuwste parfum van Moschino.  Met dit flesje heeft de nieuwe hoofdontwerper van Moschino (sinds 2013), Jeremy Scott, het parfummerk meteen weet groot op de kaart gezet. Het idee achter dit ontwerp is dan ook om iets wat alledaags is, om te toveren tot een luxeproduct. Het ultieme contrast. En wat een contrast is het zeg, want het flesje oogt wellicht ‘goedkoop’ maar de geur van de parfum is alles behalve dat. Het past perfect bij een huisvrouw met zelfspot zoals ik zelf. Ik ben sowieso erg gevoelig voor mooie of aparte flesjes en daar zijn ze met de Fresh Couture wel mee geslaagd.

Fresh Couture van Moschino

IMG_1761

Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen

De parfum zelf is lekker fris en dus perfect voor de lente en zomer. Ik heb totaal geen verstand van geuren, ik kan alleen zeggen of iets lekker ruikt of niet, maar ik kan geen accenten of ingredienten onderscheiden. Wel heb ik voor degene die het interessant vinden uitgezocht wat de top-, hart en basisnoten zijn.

  • Topnoten: heldere mandarijn- en bergaotakkoord, verrijkt met de intense en exotische ylang-ylang.
  • Hartnoten: witte pioenrozen en osmanthus met een fruitig accent van frambozen
  • Basisnoten: witte patchouli, ambroxan en een spoor van lichte houtsoorten

Zoals Mascha van Beautygloss ook al schreef, qua geur kun je het een beetje vergelijken met de Cool Water van Davidoff. Ik ben daar zelf ook helemaal weg van, dus ook deze parfum spreekt mij erg aan. Sowieso ben ik niet van de zware geuren, maar meer van de frisse en/of zoete geuren.

Deze parfum is onder andere bij de Douglas en Parfumerie.nl te verkrijgen en ook de prijs is niet verkeerd. Voor een flesje van 30 ml betaal je momenteel €35,95 en voor 50 ml slechts €49,95.

IMG_9479-2

Wellicht leuk voor moederdag?

* Ik heb dit product cadeau gekregen, echter zat daar geen tegenprestatie aan verbonden. Ik schrijf erover omdat ik het gewoon echt een enorm tof product vind. 

14 reacties op “Schoonmaakmiddel.. of toch niet?

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *