Review: Dvd en puzzelboekje 2 kleine kleutertjes

IMG_7463

Als je in je buikje kijkt, weet je waar het dan op lijkt?
Pap maar dan een beetje raar, alles door elkaar!

In een eerder artikel vertelde ik jullie al over de cd van Monique Smit: 2 kleine kleutertjes. Ik gaf al aan dat het een echte hit is hier in huize Meisje Eigenwijsje. Ik was sceptisch, maar ben helemaal overstag. Het is ook gewoon zo leuk om je kleine meid te zien dansen zodra de liedjes van Monique opstaan. En als ze ontroostbaar is in de auto hoeven we alleen maar Monique haar stem te laten horen en ze is stil….

Wat ik echter niet wist is dat er naast een cd ook een dvd van de 2 kleine kleutertjes is. En die dvd zit verpakt in een puzzelboekje. Het puzzelboekje heeft 4 puzzels, namelijk voor elk seizoen eentje. Het zijn puzzels die vanaf een jaar of 2 zeker goed te maken zijn. Maar ook al voor die tijd is het natuurlijk leuk om samen de puzzels te maken. Op de dvd staan alle liedjes in de vorm van een tekenfilmpje. Het is heel simpel gemaakt eigenlijk, maar wel erg leuk en herkenbaar! Ook staat er naast de puzzel een stukje uit de tekst van het seizoensliedje. IMG_7465Ik vind de tekeningen, de teksten en de filmpjes bij de liedjes echt super goed passen bij de doelgroep waar ze zich op richten; kinderen van o t/m 5 jaar. Het is vrolijk, simpel, makkelijk te onthouden en zelfs leerzaam. Ik weet zeker dat mijn dochtertje al voordat ze naar schoolgaat dingen weet over de dagen van de week, over de verschillende seizoenen en de geluiden die de dieren maken.

Ze is ECHT gek op dansen zoals je ziet en dat kan ook heel goed op deze liedjes.. Echt een aanrader dus voor jouw kleine meid of jongen! Ben je nu ook zo enthousiast? Bestel dan de dvd bijvoorbeeld via bol.com!

testafbeelding

WhatsApp Image 2021-11-21 at 4.12.06 PM
Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen

Aboneer je op deze blog

DIT DELEN:

Deze blog kun je in de volgende categorieën vinden
Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen
Nicole

Nicole

Nicole is de eigenaresse van de blog Meisje-Eigenwijsje, vrouw van Bart en moeder van een vrolijke dochter genaamd Fay plus kleuter zoontje Milo. Naast schrijven houdt Nicole enorm van leuke uitjes, lezen en series kijken. Ook heeft ze inmiddels, naast deze blog, een tweede bedrijf opgestart waarin ze ondernemers helpt als Instagram juf & inspirator om online zichtbaar te zijn en zo te groeien.

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen