Disney prinsessen in een huispak? Disney Comfy Squad review + winactie

Dat de Disney prinsessen een grote hit zijn hier in huis bewijst het feit wel dat onze dochter elke dag weer als een andere prinses verkleed is. Daarnaast staat er ook regelmatig een Disney film of serie op via Disney plus en we zijn nu al aan het aftellen voor de nieuwe Frozen II film. Wat hier in huis ook een grote hit is dat is onze ‘huispakken-dag’. Je begrijpt dat de Disney Princess Comfy Squad hier dus een groot succes is.

Disney prinsessen in een huispak

Meestal zie je de Disney prinsessen alleen in prachtige verschijningen. De mooiste jurken komen voorbij, om jaloers van te worden als meisje (en vrouw) zijnde. Toch loop ik zelf het liefst in een huispak rond in plaats van in zo’n jurk en nu blijkt… de prinsessen ook!

In de Comfy Squad zien we bijna alle Disney prinsessen terug in hun meest relaxte outfit. Deze poppen zijn gebaseerd op de rol van de prinsessen in de bioscoopfilm Ralph Breaks The Internet. In elke verpakking vind je twee prinsessen. Zo kun je de volgende combinaties kopen: Ariël en Pocahontas, Assepoester en Mulan, Belle en Merida, Jasmine en Aurora, Elsa en Anna en Rapunzel en Tiana.

Op het verlanglijstje

Al vanaf het moment dat de speelgoedboeken van onder andere bol.com, lobbes en intertoys in de bus vielen was één ding duidelijk: de Disney Comfy Squad moest op het lijstje. Uit elk boek knipte ze deze poppen uit. Alhoewel onze dochter niet alle prinsessen kent (Tiana en Aurora kent ze bijvoorbeeld niet), had ze wel een flinke voorkeur. Sowieso Elsa en Anna, maar ook de combinatie met Rapunzel en die van Ariël. Maar ook Assepoester en Belle zijn geweldig dus eigenlijk maakte het haar niet uit welke ze krijgt.

Hoe blij was ze dan ook toen er opeens een pakketje kwam met haar stiekeme favoriet: Rapunzel. Want sjah, zulke lange haren dat wil toch ieder meisje 😉 Van de andere prinses wist ze even niet wie het was, maar nadat we de film keken op Netflix (daar stond hij wel op, bij Disney plus weer niet haha) vond ze het helemaal geweldig.

Review Disney Comfy Squad

Zodra de poppen uitgepakt waren is ze er direct mee gaan spelen. Ze vond het eigenlijk wel heel stoer dat ze van die gewone kleertjes aan hadden. Dit omdat ze zich er meer in kon herkennen “kijk mama zo’n jasje heb ik ook!”. En ook de opmerking “ook prinsessen zijn gewoon mensen” vloog voorbij. Aangezien ze ook veel met haar Barbies speelt wist ik wel dat ze deze poppen ook leuk zou vinden. Al moet ik wel toegeven dat deze poppen heel wat flexibeler zijn dan de Barbies. De kleertjes zijn wat makkelijker aan en uit te trekken.

De weken daarna heb ik ook in de gaten gehouden of ze er wel mee bleef spelen. Je ziet namelijk ook wel eens dat kinderen vaak in het begin enthousiast zijn omdat het nieuw is. Maar na een paar dagen de poppen laten liggen. Dat is hier in ieder geval niet het geval. Ze heeft ze dan ook al in de camper gezet die ze vorig jaar van de Sint kreeg en Rapunzel heeft ook al puppy’s gekregen.

Winactie

Ik mag een van mijn lezers blij maken met ook zo’n leuk Disney Princess Comfy Squad pakketje. Welke het gaat worden is de vraag, maar aangezien ze allemaal leuk zijn maakt dat niets uit toch 🙂

• Laat een reactie achter onder deze blog en vertel wie jouw favoriete Disney prinses is.